Daging Mahal!

Hari tu kawan aku, Giha, bagi aku daging ni...

Gila tak pernah aku beli/makan daging mahal camni... Terkejut aku tengok pricetag dia...

Nak masak pun pikir banyak kali... Silap masak kang rugi lak, bukannya daging RM15 sekilo ni nak masak ikut suka hati jer...

Last-last aku buat steak ajer, pakai api kecik...

Rasa dia? Fuhh!!! Memang tak sama cam daging biasa...

Alhamdulillah... Rezeki :)
Thank you Giha!!!

Sent from my BlackBerry®.

Related Posts by Categories



1 comments:

Post a Comment

Find us on Google+