Broga Hill

Share/Bookmark

Tengah penat lagi... so aku malas nak menulis... let the pictures speak ;)

Haizum dah penat...

Kejap lagi nak sunrise

Sunrise is here!!!

Dr Wahidah tersenyum puas

Gambar paling aku suke~

Watching the sun rises

Tiba-tiba je datang...

Kak Jina sampai lambat

Meditate jap (konon... posing je)

Tak hilang lagi...

Terduduk bila sampai puncak

Sessi sembang-sembang sambil hilangkan penat

Sempat lagi makan telur sebijik... thanks kak Jina for the breakfast

Nampak cam tinggi je lagi... last peak

Dah... jom balik

Kite balik jer~

Nak turun pun boleh tahan

Ceh... senyum je, penat mendaki dah hilang la katakan

Tengok tu, boleh tahan curam

Photographer rasmi memang kena amik gambar jer

Terjumpa puteri bunian tengah main buaian

Jaga-jaga Doc!

"Tepi le, I nak lalu ni" - dialog rekaan penulis semata-mata

Yeahhh... lompat!

Ada gaya la Dr Hafizal

Dr Hafizal:"Turun jer"  Kak Jina:"Saya cuak la"  Dr Wahidah:"Macam licin jer"   Orang-orang kat belakang: "Lambatnyer...."

Sampai bawah...



Sekian... Nanti aku upload gambar2 lain yang belum dicopy hehe

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Find us on Google+