Broga Hill pt 2

Share/Bookmark

Bulan masih mengambang... ini yang nak jadi werewolf ni.... aoooooooo~~~~


Zeldi: "Mending gw tidur aja... panjetin bukit ko lagi capek nich"
Matahari dah nak terbit... tak sempat nak jadi werewolf daaaa

Usman dan Tahir... posing dulu, sementara backround masih cantik ni...

Tu dah nak terbit dah tu... jap lagi kuar la Ultraman lawan resakse ni...

Ikut gatal tangan, nak aje aku photoshop buh air terjun tepi tu ahahahaha

Hoi... Hoi ya hoi~ Kita semua gembira~ Hoi hoi ya panjat Bukit Broga~
Dr David: "Lei le..."
Zeldi: "Capek banget"
Dr Wahidah: "Dop cekak bedo'oh"
Dr Choong: "I wanna fly! I wanna fly! I wanna fly~~~"
Bro, apesal takde peluh?
Cheng Suan: "Fit maa... gym 8 hari seminggu"
 
Beratur cam semut... itu la pentingnya disiplin... sape setuju jangan angkat tangan macam awok~

Cepat la posing, kang aku terjun bawah gak kang... malas dah nak menapak ni

Alvin and the...... Spartans?
 
Dr Wahidah: "Yeay! I dapat naik buaian :D :D :D"

Sergeant David : "Hati-hati skuad, jangan terkena periuk api musuh"
Corporal Lee: "Periuk dengan api aje ke sarjan? Beras diorang tak bagi sekali ker? Kitorang lapar ni"

Terima kasih encik batu sebab menjadikan aku nampak tinggi hahaha

Mengintai dari tirai kayu...

Sampai bawah sambung amik gambar laaaa

Kak Lina photobomb!!!! Wahahahahaha!

Pasni nak gi mana woi???

Gi makan le... mana lagi....

Related Posts by Categories



0 comments:

Post a Comment

Find us on Google+